Při reinstalaci serveru z platformy Spigot (Paper, Purpur, …) na Vanillu, zůstane hlavní svět beze změny, ale dimenze Nether a End se resetují (nenachází se v nich žádné stavby).
Nemusíte se však ničeho obávat, obsah světů nezmizel. Dimenze Nether a End se resetovaly, protože Vanilla ukládá data dimenzí do jiných složek než Spigot. Pro obnovení původního světa tedy stačí přesunout pár složek.
Spigot, stejně jako CraftBukkit a Paper ukládá nether a end dimenze do dvou samostatných složek s názvy world_nether
a world_the_end
.
Vanilla ukládá tyto dimenze do složek DIM-1 a DIM1 ve složce světa.
Postup
Před provedením úprav souborů doporučujeme vytvořit zálohu serveru.
Nejprve je potřeba server vypnout a reinstalovat na platformu Vanillu (nezaklikávejte čistou reinstalaci). Následně se v administraci přemístíme do sekce Správce souborů.
Složky, ve kterých jsou uloženy dimenze při použití platformy Spigot jsou world_nether a world_the_end.
Nejprve vstoupíme do složky world
a smažeme složky DIM1 a DIM-1, které obsahují nový svět bez staveb.
Následně se přemístíme do hlavní složky serveru a přesuneme složku DIM1 ze složky world_the_end
do složky world
, tím obnovíme mapu světa the end. Pro obnovení netheru přesuneme složku DIM-1 ze složky world_nether
do složky world
.
Po dokončení můžeme složky world_the_end
a world_nether
smazat.
Ve výsledku budou lokace světů následující:
Nether - /world/DIM-1
End - /world/DIM1
Pokud se vše podařilo, stačí server zapnout a stavby v dimenzích budou zpět.